zaterdag 21 september 2013

Dit is hoe het er bij mij in de meterkast en in de koof uitziet.

Zoals in de onderste plaatjes te zien is, loopt de leiding de vloer in en gaat hij onder de vloer de koof in, maar ook richting de keuken. Er zal dus ergens een T-stuk in de vloer zitten. Volgens mij betekent dit dat het volgende gedaan moet worden (in mijn situatie, standaard rijwoning op de Schans):
  1. leiding afsluiten en afzagen (in de koof moet de leiding ook doorgezaagd worden)
  2. gat door de vloer boren
  3. met een t-stuk richting de koof en daar met een hoekstuk weer aansluiten
  4. een nieuwe leiding op het andere aansluitpunt van het T-stuk
  5. Deze leiding moet door de vloer in de kruipruimte richting de keuken lopen
  6. vanuit de kruipruimte een gat boren in de keukenvloer (achter de kastjes uiteraard)
  7. de leiding vanuit de kruipruimte de keuken in leiden
  8. In de keuken het gasfornuis op de nieuwe leiding aansluiten
Het lijkt mij een relatief simpele klus die geen 400 euro rechtvaardigt. Mocht ik iets missen hoor ik het graag! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten